Vaig decidir que volia ser psicòloga als 13 anys… Vaig començar tenint clar que volia ajudar a les persones i, d’aquesta forma, de totes les opciones possibles, a aquella edad primerenca ja vaig saber que la meva vocació era ser psicòloga. Amb aquest objectiu vaig iniciar la Llicenciatura en Psicologia i, abans de finalitzar-la, me varen atreure com a àrees d’especialització la sexologia i els problemas de parella… A Cupito de vegades li fa falta un poc d’ajuda, segons diuen… Així que vaig realitzar un Màster en Sexologia i Teràpia de Parella i vaig iniciar, allà pel 2008, la carrera professional a la meva pròpia consulta, ajudant als altres a crèixer com a persones i a millorar la seva qualitat de vida, mitjançant la Teràpia Cognitiu-Conductual.
La veritat sigui dita, el meu afany per formar-me mai s’ha apagat, la qual cosa me va convidar a realitzar un Postgrau en Violència de Gènere, i poc després un Màster en Psicooncologia, així com especialitzar-me en Dols i pèrdues, tres camps que, sense dubte, permeten oferir ajudar a uns col·lectius amb un alt nivell de sofriment. I tan sols puc dir que han estat, d’igual forma que la resta de la meva formació, unes de les experiències més enriquidores de la meva vida.
No obstant, mai ens hem d’aturar d’aprendre… Poc temps després, i en el meu afany per tal d’estar actualitzada en les eines terapèutiques més innovadores, em vaig formar en Teràpia EMDR i en altres problemàtiques psicològiques relacionades amb el Trauma i la Dissociació. D’aquesta forma, mitjançant ambdós abordatges terapèutics, puc atendre les necessitats dels meus pacients amb la major qualitat.
Actualment, també compto amb l’acreditació de Psicòloga General Sanitària atorgada pel Ministeri de Sanitat.
I aquí segueixo, treballant i formant-me contínuament.
Espero i desitjo de tot cor servir-te d’ajuda… És el que sempre vaig voler fer.
Formació acadèmica més rellevant:
Llicenciatura en Psicologia Universitat de les Illes Balears
Acreditació Psicòloga General Sanitària Conselleria de Salut de les Illes Balears
Màster en Teràpia Sexual i de parella Fundación Sexpol de Madrid
ExpertaUniversitàriaen AnàlisiPsicosocialde la Violènciade Gènere Universitat de les Illes Balears
Màster en Psicooncologia Universitat Complutense de Madrid
Abordatge psicoterapèutic EMDR (Eye Movement Desensibilization and Reprocessing): nivells avançats Asociación EMDR España
Vincleen el neni en l’adult:psicoeducacióvaloracióireparació(2018)
Dissociacióde la Personalitati Tractamentde ClientsCrònicamenttraumatitzatsambEMDR(2020)
Curs “Aferrament i Sexualitat” impartit per Marcela Giraldo al Col·legi Oficial de Psicologia de Balears.
Experiència laboralambdiferentscol·lectius:
A més del’atenciópsicològica/sexològicaa consultaque portoexercintdes de faanys,en la meva trajectòriaprofessionalhe treballatambdiferentscol·lectiusde persones, quepresentavendiferents malaltieso problemes:
Disfuncionssexuals odesajustamentsde parella
Problemespropisd’atenció de laPsicologia GeneralSanitària(problemesd’ansietat, depressió, autoestima…)